dimecres, 9 de novembre del 2016

Açò és innadmisible!

Duguem uns quants dies amb problemes als ordinadors, ja que no podem entrar en certes pàgines webs que són molt útils per a nosaltres. El que ha passat concretament és que haviem d'entrar a una pàgina de creadors de banners i no hem pogut entrar. Faig aquesta entrada per a que la meua mestra d'informàtica, la qual està absenta per motius agens a nosaltres, sàpiga que no podem entrar a aquesta pàgina i per tant fer l'activitat.

Escrit per Daniel Albero amb el concentiment i correcció del Guillem Romaní el qual també té un blog que el podeu trobar a la llista d'enllaços.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada