Aquest és el meu GIF animat. És el meu nom <3. Aquesta serà la meu última activitat amb el GIMP :,(
dimecres, 15 de febrer del 2017
dilluns, 13 de febrer del 2017
ACTIVITAT 10. LLIURE
Aquesta és l'última imatge que farem en el GIMP. I per això hem juntat diferents tècniques. En concret jo he reduit la imatge, resaltat un objecte, difuminar la imatge i eliminat un objecte.
divendres, 10 de febrer del 2017
dimecres, 8 de febrer del 2017
ACTIVITAT 8. FONS TRANSPARENT
divendres, 3 de febrer del 2017
dimecres, 1 de febrer del 2017
ACTIVITAT 6. DIFUMINA
Subscriure's a:
Missatges (Atom)












