dimecres, 15 de febrer del 2017

ACTIVITAT 11. GIF ANIMAT. PER PUJAR NOTA.

Aquest és el meu GIF animat. És el meu nom  <3. Aquesta serà la meu última activitat amb el GIMP :,(




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada