Informatica 4t ESO Daniel Albero
dimecres, 15 de febrer del 2017
ACTIVITAT 11. GIF ANIMAT. PER PUJAR NOTA.
Aquest és el meu GIF animat. És el meu nom <3. Aquesta serà la meu última activitat amb el GIMP :,(
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada