Informatica 4t ESO Daniel Albero
dijous, 19 de gener del 2017
ACTIVITAT 2. DOBLE IMATGE
La següent activitat que hem fet (amb el GIMP) és utilitzar les capes. Posem una foto en una capa i altra en altra, després juguem amb la opacitat fins que vullgam.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada